Monday, March 12, 2007

Träningsmotiverad

På gymmet idag blev jag hänsynslöst exponerad för Nike Womens senaste sport-bh på insidan av skåpsdörren. Jäklar vad Nikes reklam biter på mig! Fattar inte riktigt varför, men det finns inget som gör mig så träningssugen. Spana in kampanjen här och se om ni håller med. Kommer säkert att bli minst tre träningspass för mig den här veckan. Tänk vad lite tonade muskler och svett på bild kan göra för inspirationen!

Vill över huvud taget ge SATS en eloge för bra samarbeten med reklam inne på anläggningen. Annonser på väggarna funkar som inspiration och man får ofta give-aways som känns naturligt kopplade till träningssituationen (ok, Listerine har inget med träning att göra men har man en hurtig träningsdag kan man lika gärna skölja munnen också när man ändå är i farten). Min favorit är Uncle Bens snabb-micro-ris. Det smakar rätt illa, men tre minuter i micron är ungefär vad man står ut med att vänta efter ett hårt träningspass.

Jag hoppas bara att SATS kan dra in ännu mer reklam, så att de får råd att fräscha upp duscharna. Fram tills dess blir det hemmadusch för mig.

PS. Vi fick kanonbra feed-back från Brindfors och Folkoperan på vårt arbete. Elenor på Folkoperan bjuder oss till och med att se Mitt Hjärta Brister, dansteateroperan de kör just nu. Kul! Men det är lätt att jobba bra när uppgiften är kul.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nina! Om du läser det här. Ring mig så är du snäll. Jag har en fråga. / Fredrik Boberg (Magasin Åre) 0647-135 40.

5:33 PM  

Post a Comment

<< Home