Thursday, March 08, 2007

Stödfunktioner

Igår bestämde mig för att jag var otroligt trött på att blogga och skulle lägga ner, i alla fall resten av veckan. Sen hände följande som tände min gnista:

På grund av interna problem hos kunden stängdes plötsligt den ena kampanjsajten ner. Och vi skulle börja samla data på måndag. Således står jag utan dataunderlag ca en vecka innan insamlingen ska vara klar. Panik.

Men då hände det. Reklambranschens gyllenen portar öppnade sig. Snälla ord. Leende människor. Och en rejäl djungeltelegraf. Nu känns det som att det är få som inte på något sätt har varit inblandade i att finna nya sajter till oss.

Än kan jag inte blåsa faran över, för ingenting är klart. Men jag kan säga att det känns bra mycket bättre än det gjorde klockan 11 idag. Jag ser fram emot att jobba i en bransch där människor osjälviskt hjälps åt när det gäller. Säga vad man vill om självcentrering och stureplanssyndrom. Ibland är det väldigt skönt när alla känner alla. Tack för hjälpen idag, alla! Och om någon mot förmodan inte har blivit kontaktad, men sitter på en kampanjsajt de vill ha undersökt, hör av er!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home