Friday, September 22, 2006

Nu är jag arg!

Fredag och sol och allt borde vara toppen. Istället har jag byggt upp en jätteagression under de senaste dagarna som jag bara måste få utlopp för:

Dumma idiotiska svikande Maud!

Jag la min (väldigt osäkra) röst på centern i riksdagsvalet, eftersom jag gillar Maud så mycket och tycker att hon verkar vara en resonabel människa med bra åsikter. Så hinner det bara gå några dagar innan det kommer fram att jag har blivit lurad: Hon vill ha varannan damernas i regeringen och dessutom undervisa folk i könsmaktsordning. VAD???

Det har hon aldrig sagt förut! Nu önskar jag att det fanns en ångervecka på valet, så att jag fick ändra mig till Moderaterna istället. Just nu är jag lika förbannad på Maud som jag var på Billström förra valet.

En röst på alliansen ska vara en röst mot dumfeminism och för kompetens. Rätt person på rätt plats, för bövelen! I min värld finns ingen könsmaktsordning, det känns typ lika långt borta som högerspöket. Så snälla Maud, ändra dig!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home