Tuesday, September 19, 2006

Oh happy day

Åh jag blir så glad när det kommer kampnajer som jag verkligen gillar! Jag är dock lite ledsen att jag inte bor i Göteborg, för då hade jag fått se den här fina annonsen på väg till skolan (F&B):



Men ändå glad över att bo i Stockholm så att jag får se NKs nya kampanj. Äntligen slut på deras stockkonservativa kommunikation! Igår när jag gick från skolan stod det på busskuren: "Välkommen till Handelshögskolan! Filippa K Stuprörsjeans XX kr, Mulberry Bayswater XX kr, Droppformade pärlörhängen XX kr." Så himla bra! Har sett flera såna annonser runt om i stan, och de är verkligen på pricken. Gå in här och se vad som gäller på din gata (äntligen en bra weeblösning från NK också!)

Med en sån här start på dagen kan det ju inte gå fel. Nu ska jag slinka in på workshop med Differ angående Vildmarksmässan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home