Sunday, September 24, 2006

Garbergs, akta er!

En veckas nervositet släppte i fredags när vi fick reda på våra praktikplatser. Det var blandat glädjetjut och mörka miner (tror till och med att jag såg en tår). Själv blev jag mest förvånad över min placering på Garbergs, trots att det var mitt starka andrahandsval. Som enda aspirant på platsen hos Le Bureau var jag så gott som säker. Men MD works in mysterious ways. Nu måste jag ta reda på allt som finns att veta om denna byrå. För det enda jag vet nu är att Simon, som gick året över mig i gymnasiet, jobbar där. Och det duger faktiskt inte. Nån som kan hjälpa mig?

Så nu är det planning för hela slanten. Tog ett tag att smälta beskedet, så helgen tillbringades på landet efter en stunds svirande på Sturehof i fredags. Ny vecka, nya tag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home