Thursday, January 11, 2007

En typisk planner

Har precis kommit tillbaka från första mötet med APG, som hölls på Wayne's på Kungsgatan. Det var intressant att träffa kollegorna från andra byråer, och alla var verkligen där. Insåg snabbt att det finns två sorters typiska planners: en kille i 40-årsåldern med svarta fyrkantiga glasögon, och en ung tjej (oftast blond) med stor halsduk. Vilken tur att jag passar perfekt i kategori nummer två. Jag har nog gjort rätt yrkesval.

Födelsedagen igår blev riktigt lyckad. Under dagen lyckades jag skrapa ihop över 20 personliga hälsningar (inte illa när man fyller den ojämna åldern 23 på en gråmulen dag mitt i januari) och en fantastisk blombukett från Garbergs. Och fina presenter. Dessutom fick jag en mycket skön middag på PA med familjen (helt sjukt god mangosufflé som åts från mammas tallrik) och ett glas vin på Riche för att fira att jag äntligen har åldern inne för att vara där.

Nu ska jag till systemet och storhandla inför morgondagens fest.

1 Comments:

Blogger deeped said...

Jag är inte fyrtio. Och mina glasögon är utan bågar :)

10:30 AM  

Post a Comment

<< Home