Sunday, January 07, 2007

Resor till överallt (utom dit jag inte hittar)

Jag gillar verkligen Forsmans nya kampanj för Ving. Filmerna är härliga (den första trodde jag iofs var för Coca-Cola, men ingen är perfekt), annonsen för rymdresan var brilliant och stortavlorna med solarna lyser verkligen upp (tänk om de hade haft råd att installera sollampor i busskurerna, vad grymt det hade varit!).Så jag gick självklart in och kollade den nya semesterplaneraren. Förutom som vanligt olidligt långa laddningstider är den snygg och fin. Men jag hade förväntat mig något helt annat. "Semesterplaneraren" låter i mina öron som att man går in på sidan, får svara på massor av frågor om när och hur man vill resa och får resmål rekommenderade.

Jag hoppas att jag har hål i huvudet och har missat något väsentligt på sidan, för annars är den ju bara Vings vanliga sida där man måste veta från början att man vill till Aruba. Fast med en snurrande jordglob och onödig väntetid. Och i alla fall för mig så är det anledningen till att jag reser så lite; beslutsångest! Jag vet inte vart jag vill åka, vet inte hur mycket det kostar, och har inte koll på trenderna. Snälla Forsman, gör en sajt som hjälper mig med det!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home