Sunday, May 27, 2007

Jag vill också ha slututställning

Hann precis förbi Berghs innan utställningen stängde idag. Det var mycket som var ok. Och en del som var riktigt, riktigt bra. Fastnade såklart i långa diskussioner om reklamens framtid och hur konstigt det är att reklamtävlingar är uppdelade efter medium. Jag hoppas att den energi som finns innanför skolans väggar överlever när man lämnar kuvösen.

Och så blev jag jätteavis på Berghsstudenterna som får en ordentlig avslutning på sin utbildning. På fredag är det min sista dag på Handels. Det enda som händer är att man går ut genom dörren för sista gången. Pang. Jag och Emma har i alla fall styrt upp en liten avslutande after work med klasskompisar och annat löst folk. Men det är inte i närheten av varken lastbilsflak eller en tredagars utställning med blommor, visitkort och mingel. Lite deppigt är det faktiskt.

Nu ska jag attackera skolböckerna igen. Imorgon är min sista måndag som student!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

när kan man hitta er uppsats online, eller du kanske kan maila den till mig.. vill läsa...

8:54 AM  
Blogger Nina said...

Den finns inte online än, förutom på Handels kurswebb. Måste bli godkänd innan vi för ut budskapet till massorna ;-)

7:54 PM  

Post a Comment

<< Home