Friday, August 11, 2006

Liberalism=buggning

Nu har Le Bureaus film och print för Folkpartiet släppts. Kolla in dem här. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Det är kul att de tar ställning, men hela grejen känns lite obehaglig. Jag kanske är en kritisk väljare, men jag vill dessutom veta hur de ska göra skolan sådär fantastisk.

Jag tror att lite av problemet är att alla delar i kampanjen handlar om mer kontroll. Det känns rätt ofräscht. Man borde kunna säga det bättre. Och knarkkung? Vem bryr sig? Snacka trafficking istället. Men de skruvade tonläget kanske tilltalar någon.

Fast det roligaste av allt är som vanligt att läsa kommentarernaResumés hemsida. Jag vet inte vad det är för muppar som sitter där och skriver, men de är uppenbarligen alltid väldigt arga och har väldigt mycket tid.

Well, tillbaka till skrivbordet. Här ska vinnas 100-wattare...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home