Monday, August 07, 2006

Efterkonstruktion

Fredagens fest blev mycket lyckad. 30 bohemiska och glada personer festade piggt igenom hela sommarkvällen och natten. Efter festen visade det sig att mina listor från i fredags borde blev rätt och fel.

Låtarna var helt rätt. Jag hoppas att våra grannar gillar Shake that ass for me.

Sturhof (och framför allt Marion, Stockholms säkerligen mest uppvaktade bartender) var precis så underbara som jag trodde. Det blev p-öl till alla! Och drinkar! Bjöd laget runt hela tiden och gjorde av med 200 spänn på hela kvällen (inklusive taxi hem, eftersom Micke drack gratis hela kvällen...hmmm).

Gästerna var bra allihop. Pannkakan och Filippa gjorde som vanligt stabila insatser. Dock var det inte Pannkakan som somnade i Humlegården, utan Martin R. Som tur var kom en snäll farbror och väkte honom och stoppade in honom i en taxi. När han kom hem snubblade han in i buskarna utanför porten och sov lite till.

Bästa presenten kom inte från Danne (som gav Micke en egenproducerad skiva, vilket i och för sig också var bra) utan från min bror. Han gav en naturtrogen, radiostyrd Tyrannosaurus Rex. Den är hur cool som helst. Underhöll under hela festen. Ska försöka komma ihåg att ladda upp en bild här på bloggen.

Resten av helgen gick åt till att repa sig. Idag är det mycket att göra på kontoret, och alla är tillbaka från semestern. Så nu är det fullt ös. Dessutom tror jag att jag käckte koncernredovisningens gåta igår. Tentan närmar sig med stormsteg... Återkommer snart med skvaller.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home