Sunday, June 03, 2007

Hej då!

Det är med viss tvekan och lite gråt i halsen som jag konstaterar att det här blir Reklamchocks sista inlägg. Nu är det dags för mig att sluta med det här



för att istället ägna mig åt det här och det här (kolla arbetsgruppen!).

Det senaste året har nog varit det mest intressanta och lärorika i mitt liv, och det känns lite sorgligt att avsluta det. Men var sak har sin tid. Och Reklamchock är inte Reklamchock om jag måste tänka mig för vad jag skriver med hänsyn till kunder och arbetskamrater, och inte bara kan vräka ur mig det jag tänker just då.

Så tack så väldigt mycket för det här tiden, för läsningen, tankarna och tipsen. Vi hörs säkert igen någon annanstans. Ni vet var jag finns!

(för den som känner sig lite nostalgisk kan jag rekommendera det här, det här och det här inlägget. Det har visst hänt en del på ett år, i alla fall.)

7 Comments:

Blogger deeped said...

Öh... själv kör jag både Researcher och Deepedition trots att jag jobbar. Fortsätt Nina.

12:19 AM  
Blogger Leon said...

Nej, va trist att lägga ner en av de mest intressanta reklambloggarna i Sverige!

Jag tycker du ska "branda om" Reklamchock istället så den blir arbetsplatskompatibel.

Hur som helst så är du alltid välkommen att skriva på The Planning Lab!

Leon

9:21 AM  
Blogger Nina said...

Jag kommer säkert att fortsätta någon annanstans om ett tag, men just nu måste jag nog fokusera på att komma in i jobbet ett tag. Och det finns inget tråkigare än bloggar som uppdateras för sällan...

Jag har funderat på att brand om, men det känns roligare att starta något nytt som funkar med jobbet. Men någon student som funderar på reklambranschen får gärna ta över här!

9:42 AM  
Blogger Jonas said...

Trist, ser fram emot att du dyker upp i något annat samanhang. Lycka till!

10:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

Reklamchock kommer att fattas. Bye bye love och lycka till!

4:39 PM  
Blogger Pontus said...

Tack för en grym blog och lycka till!

11:41 PM  
Anonymous Anonymous said...

Vem ska jag nu käbbla med?

Lovar du skriva på min om Peter på röken kommer upp? ;-)

/Peter

9:55 AM  

Post a Comment

<< Home