Tuesday, May 08, 2007

Släpp reklamarna loss, det är vår!

Otroligt mycket bra, ny reklam den här veckan. Vårkänslorna bara spritter i kroppen! Mina vänner borta på Åkestam.Holst har en hel radda nya jobb att spana in här. Beckers piggar upp i tunnelbanan, men jag gillar Öhrlingsannonserna mest.

Sen är jag förtjust i Apotekets nya film för solskydd (dessvärre hittar jag den inte nu ) Man kan också leka på kampanjsajten solstrategi. Coops ekorapp är vansinnigt snygg. Glocalnets dansande elaking får mig att skratta varje gång, även fast jag inte tycker att jag borde. Precis som SAABs Release me (alltså den låten. Ni vet vad jag menar.) framkallar rysningar fast jag egentligen inte gillar den typen av storslagna filmer. Och ni har väl inte missat Oddsets Hockeyklubban?(De flesta filmerna hittar ni här)

Fasen, nu måste jag sätta på TV:n och se om det kommer någon mer bra reklam. Bra jobbat, alla duktiga människor!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home