Från fritänkare till korrläsare
En hel dag med korrekturläsning gör under för ögon och hjärna. Till slut är man inkapabel att läsa hela meningar, utan ser bara bokstäver, punkter och komman. Mycket intressant fenomen.
Emma och jag har nu inte mer än tre dagar kvar tills vår uppsats ska in. Det känns nästan lite obehagligt lungt. Typ som att vi har missat någon jättestor grej som kommer att ge oppenenterna huggtänder under framläggningen. Vi får se hur det går.
Det enda problemet just nu är att uppsatsen fortfarande saknar titel. Underrubriken ska vara: Om värdet av kampanjsajter för besökare och annonsörer, men huvudtitel har vi alltså inte än. Förslag på något lagom snitsigt emottages tacksamt.
Nu ska jag avrunda denna gråmulna måndag med att storhandla och eventuellt gå en kvällspromenad för att slippa tänka på referenser och rubrikhierakier i någon timme. Om 17 dagar tar jag examen.
Emma och jag har nu inte mer än tre dagar kvar tills vår uppsats ska in. Det känns nästan lite obehagligt lungt. Typ som att vi har missat någon jättestor grej som kommer att ge oppenenterna huggtänder under framläggningen. Vi får se hur det går.
Det enda problemet just nu är att uppsatsen fortfarande saknar titel. Underrubriken ska vara: Om värdet av kampanjsajter för besökare och annonsörer, men huvudtitel har vi alltså inte än. Förslag på något lagom snitsigt emottages tacksamt.
Nu ska jag avrunda denna gråmulna måndag med att storhandla och eventuellt gå en kvällspromenad för att slippa tänka på referenser och rubrikhierakier i någon timme. Om 17 dagar tar jag examen.
4 Comments:
Här kommer några klyschiga:
Smalt blir brett
- Om värdet av kampanjsajter för besökare och annonsörer
Nyckeln till målgruppen
- Om värdet av kampanjsajter för besökare och annonsörer
Affären i fokus
- Om värdet av kampanjsajter för besökare och annonsörer
Genvägen till målgruppen
- Om värdet av kampanjsajter för besökare och annonsörer
jag har smygläst din blogg ett tag och nu kan jag inte låta bli att tycka nåt.
ni kanske skulle ta ut svängarna lite i titeln? för hur det än är, ska den ju locka till fortsatt läsning, precis som en rubrik i en annons.
kanske leka med hur de där kampanjsajterna brukar heta?
hurfunkardeegentligen.se
eller nåt.
i vilket fall som helst kommer det att gå bra. du är en skärpt tjej.
lycka till!
Tack för tipsen! Vi har faktiskt varit inne på att döpa den till www.XXXX.nu ,men vi kommer aldrig på vad som ska stå där istället för X:en. Den som kan komma på det senast onsdag eftermiddag får något fint av mig.
www.alltgenast.nu
- Om värdet av kampanjsajter för besökare och annonsörer
Post a Comment
<< Home