Wednesday, February 14, 2007

Happy Valentine's



Nu är jag riktigt trött i ryggen efter att ha suttit på en pinnig köksstol hela dagen och gjort uppsatsenkät. Nu är den nästan helt klar! Det är jättekul. Nu ska den pilottestas och kommer förhoppningsvis upp i verkligheten om någon vecka. Det rullar...

Grattis till Åkestam.Holst som blev både Årets Reklambyrå och Årets kreatörer i DIs tävling Årets Byrå. (Dagens Media). Jag är så glad för er skull!

Däremot undrar jag varför DM frontar med att Rewir är den enda byrån som toppar två kategorier. Har de inte läst listorna de själva publicerar? Nåja, inte vara sur en glad dag som denna.

Idag är det ju Alla Hjärtans Dag och som sann konsumist har jag köpt både presenter, chokladhjärtan och blommor. Jag är uppväxt i ett hem där man tar varje chans till att fira, må det vara Halloween, Påsk, Fettisdag eller namnsdag. Alltså går jag på alla försök till att få mig att köpa grejer. Jag kommer aldrig bli en idealist som tycker att kvalitetstid är en present. Nej, paket ska det vara. Och skumpa. Och tillfällesspecifikt godis. Ju mer desto bättre.

Puss på er!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home