Monday, January 22, 2007

Mörker

Bra att blogga som planner eller ej, såna här dagar är jag överlycklig att jag har möjligheten. Hopplös måndag i januari. Världen ser oändligt mörkt ut.

Släpade mig upp i morse för att sitta i Handelsbiblioteket och jobba. Bara för att få veta att de öppnar klockan tio. Efter det har det bara gått utför. Hopplös bokläsning följd av hopplös metodföreläsning följt av ett ännu värre seminarium i hatkursen Execution (idag önskade jag faktiskt att det betydde avrättning). Någonstans i mitten ringde far och frågade om jag ville gå på Stockholmspremiären av Snart är det lördag igen med efterföljande dansparty på Blue Moon Bar. Det ville jag, men fick tacka nej för att tillbringa kvällen med att lyssna på kinesiska utbytesstudenter som redogjorde för sina planer på mangoodling i Ghana.

Kalla mig reklamberoende, men jag blir sinnessjuk av att behöva lägga tid på såna oväsentligheter. Någon skicka en rolig länk till någon bra kampanj, har inte ens hunnit kolla Resumé idag!

3 Comments:

Blogger MaxT said...

Du är inte ensam!

http://www.realtid.se/ArticlePages/200701/22/20070122091333_Realtid143/20070122091333_Realtid143.dbp.asp

:)

10:33 PM  
Blogger Kalle W said...

http://www.theadgenerator.org/

Dese mangos will both bring social and economic benefit to souther Ghana....

9:31 AM  
Anonymous Anonymous said...

Nina, oss Second Life-hatare emellan: http://www.getafirstlife.com/

Den piggade upp mig iaf ;)

Kram,
M

12:21 PM  

Post a Comment

<< Home