Tuesday, August 22, 2006

Vill du köpa min tandkräm?

Tar en liten pause i pluggandet. Jävlar vilken fart det blev på den här terminen! Till på fredag ska jag läsa sex artiklar och tre kapitel och göra två individuella uppgifter och två gruppuppgifter. Tjoho.

Idag hade vi en diskussion om bra och dålig reklam. Den var lite givande. Vissa roliga åsikter, men vi är nog alla lite osäkra så här i början. Det var mycket "jag gillar inte den. Eller jo, den filmen kanske. Ja, eller den kanske är effektiv..." Sen delade vi upp oss i grupper som gäller för resten av terminen. Jag ska vara med Axel och Martin. Känner inte dem sen innan, men det kanske är bra? Vi gick och käkade lunch och snackade lite. Sen var det bara dags att jobba. Snart är det tillbaka till skolan för kick-off nummer två. Ska bli kul att se om MD överträffar vår organisationsförmåga.

Förresten, några argument varför du ska köpa min tandkräm...
1. Den är ekologiskt framställd med nedbrytbar förpackning.
2. Vi tar vårt sociala ansvar och driver projektet "show the world a smile" för förbättrad tandhälsa i Östeuropa.
3. Tuben är formad som en elefant och tandkrämen kommer ut ur snabeln.
4. Den kommer i tablettform. En tablett löses upp i munnen. Praktiskt på resan! (Mickes idé. Undrar om det går att göra?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home