Sunday, August 27, 2006

Prime Lab Day

I fredags var jag alltså på Prime Lab Day. Det har tagit hela helgen att repa sig. Otroligt intensivt. Tyvärr får jag inte berätta så mycket, eftersom vi fick börja dagen med att skriva på ett gediget sekretessavtal. Men jag fattar ärligt talat inte vad som var hemligt, så det är bäst att jag håller tyst om det mesta. Men Prime-gänget var ju trevliga prickar. Vi fick lösa case och äta massor av mat på Melkers båt Sea Lounge. Helt jäkla otroligt mat!Den största behållningen av dagen var alla trevliga människor från andra skolor som man onekligen kände rätt väl efter 15 timmar tillsammans.

Dessvärre (som så ofta) lyfte inte dagen förrän till middagen och efter. Först då vågade Primarna släppa på sitt gedigna schema så att vi faktiskt hann prata, lära oss varandras namn och fatta vad de egentligen jobbar med. Men vi det laget vet man inte hur fulla alla är, så det där jobberbjudandet kan lika gärna vara ett skämt eller ett trött raggningsknep. Klassiskt misstag i representationssammanhang, börjar jag tro.

Hur som helst, kvällen avslutades på F12 och det var riktigt kul. Så jag tackar Prime för än fantastisk dag, och skickar ett mail med vass feedback. Men det är bara för att jag älskar er.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home