Thursday, August 24, 2006

Stray Boys

Har precis kommit hem från Stray Boys vår/sommarvisning på East. Det var ett trevligt avbrott i plugget. God öl, massor av folk och kläder. Perfekt! Dock var kollektionen inte så jättekul, mycket som det brukar se ut. Hade varit roligare att fota folk som var på visningen som besökare, där fanns det massor av fint!

Det roligaste var dock modellerna. Vissa var jätteproffsiga och vissa såg helt livrädda ut, framförallt några killar som var typ femton. Jag tycker ofta att det roliga med visningar är att kolla på modellerna. Den som påstår att det inte är ett riktigt yrke borde ta sig en repa under fashion week. Det är enorm skillnad på proffs och amatörer!

Fick med mig en liten goodybag med schampo och en urfin plånbok som jag ska använda vid utgång. Men mest blev jag sugen på att inte plugga mer idag. Men det måste jag. Ska komma på en ny kommunikationsplattform för DN, så att folk inte bara gillar reklamen utan köper den förbenade tidningen också. Om inte de som jobbar med det lyckas, hur ska det då gå för mig?

Imorgon är det dags för Prime Lab Day. Då ska Prime få spendera sin respresentationsbudget på att utfodra och underhålla mig och nitton andra bland "Sveriges toppstudenter inom kommunikation". Ska bli mycket kul. Det är soft att vara student (ibland).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home