Thursday, April 12, 2007

Jag gillar verkligen...

... morgonfikorna med APG. Jag går alltid därifrån och känner mig lite smartare, lite kvickare och lite viktigare. När man sedan kliver ut på ett soligt Kungsgatan kan man inte få något annat än en bra dag. På senaste tiden har vi varit runt fem personer varje gång. Det är bra för att man hinner prata med alla, men det vore kul om vi blev fler. Så om någon som läser det här känner sig manad, boka genast in torsdag om två veckor kl. 8.30 för en dos inspiration.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag har en del ångest efter som har missat alla plannerfikor. Är extremt morgontrött av mig (ett kategoribeteende som är svårt att ändra på trots ambitionen att vara smart, kvick och viktig). :)

5:42 PM  
Blogger Skitnödigt said...

Försöker gå, men var på intervju i dag... Kanske förändringens vindar blåser...

9:16 PM  
Blogger frebro said...

Där jag jobbar består fikasnacket bara av skvaller och dåliga skämt :(

9:04 AM  

Post a Comment

<< Home