Tuesday, January 30, 2007

200

Insåg just att min förra post var nummer 200 på den här bloggen. Jubileum! Synd att den handlade om ett så deppigt ämne. Nu får jag istället passa på att vara lite glad i den 201:a postningen. Uppsatsen går framåt. I lördags hade jag och Emma kick-off för det hela hemma hos mig. Dessvärre hade vi båda proffsminglat dagen innan (på Epica respektive Elle-galan) och det tog 1,5 vinflaskor, 3,5 timmar och en absinth-shot för oss att komma igång. Sen gjordes det en liten tripp till Plaza där vi mötte upp Emmas pojkvän+kompisar (Al lyste med sin frånvaro). Plaza var underligt men roligt. Jag känner mig konstig när folk omkring mig har fina kläder, dricker champagne och lyssnar på Dolly Parton. Måste ha sett ut som en Eastwick Witch i helsvarta kläder och palestinasjal. Nåväl, lyckades hålla mig ifrån att fly hals över huvud till Riche och hade en riktigt trevlig kväll.

Dessutom har vi fått ok från två samarbetspartners och har en frågeställning på G. Nu ska vi djupdyka i alla artikeldatabaser och tanketunnlar vi har för att formulera några vettiga enkätfrågor. Återkommer med mer information om framstegen.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag postade mitt 200:de inlägg i förrgår, så så ligger vi ungefär i synk. Mitt var ganska positivt om man ogillar Google-bomber.

11:38 PM  
Blogger deeped said...

Researcher.se är på sitt 5963:e inlägg ;)

5:02 PM  

Post a Comment

<< Home