Thursday, January 25, 2007

Mitt så kallade liv

Nu när jag har konstaterat att det här inte är en planningblogg ska jag passa på att skriva lite dagbok à Ebba v. S. Den här jobbiga veckan verkar ha vänt om, lite smidigt. Först APG igår (kul). Sen fick jag tillbaka en inlämningsuppgift på engelsklektionen, helt felfri. (Kändes mycket högstadielikt, men liksom då: kul). Sen försvann en tjock, tjock bok från tentan nästa vecka (jättekul).

Imorgon är det Epica. Jag har blivit medbjuden av det generösa rekryteringsföretaget Inhouse (är jag en köpt bloggare nu???) Kul kul.

På lördag ska jag och Emma har officiell kick-off för vår uppsats. Då kanske man ska våga sig ut för första gången på några månader. Kan bli mycket kul.

Och kulast av allt: Det är den 25:e och snart är januari slut!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home