Wednesday, December 06, 2006

Fuck logic, embrace work

Oh la la vilken dag. Har varit på Garbergs hela dagen och jobbat hård. Pauser är för wimps, helt enkelt. Nu fumpar jag på att sitta kvar här ikväll och göra lite skolarbete också, när jag ändå är igång.

Bläddrade igenom provnumret av Brandslave (www.brandslave.se) som är en e-tidning om varumärken och kommunikation från författaren av "branding enligt Forrest Gump" och "Fuck Logic". Kolla in! Jag är inte övertygad än, men kan kanske bli. Jag vill ha mer drama och ifrågasättande. Första numret är inte så fuck logic som jag hade hoppats. Mer embrace logic, kanske. Exempelvis tas det upp att Risifruttis reklamfilm med Kajsa Bergqvist inte är så bra. Nähä.

För tillfället är jag trött på all reklam som inte jag själv har varit med och gjort. Så det blir inga recensioner om det idag. Imorgon ska vi (XL) träffa H&M igen, så då kanske det tänder till.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home