Sunday, December 03, 2006

Störiga saker

Ett snabbt inlägg blir det här, för jag har som bekant en hemtenta hängande och flåsande över axeln. Jag är faktiskt lite upprörd idag. Dock ej reklamrelaterat.

För det första; varför är det så svårt att följa enkla instruktioner? När vi i klassen skulle göra artikelsammanfattningar var alla överens om att vi skulle skriva på svenska, och göra egna kopplingar och analyser snarare än referat. Så kommer kompendiet, och likförbaskat är det tre artiklar som är referat. På engelska. Stor suck.

För det andra; varför är datorer så underliga? Helt plötsligt har min lilla laptop fått spatt. Jag kan läsa mail, men inte skriva ett nytt, radera eller liknande. Och här på Blogger så har alla knappar för att göra fet stil osv försvunnit. Mycket konstigt, och mycket störande.

Nu har jag fått ösa ur lite irritation och ska gå tillbaka till tentan, frisk som en nyponros.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home