Thursday, November 23, 2006

Snurrig på spinn

Vad gör jag här? Torsdag och jag borde alltså ägna mig åt skolan, inte sitta på Garbergs och jobba som en galning. Men det är svårt att låta bli när en rolig pitch vägs mot varumärkesrevision, som hittills är det tråkigaste vi har gjort på XL.

Grupp Nina, Catharina, Nisse och Robin gjorde sitt första riktiga jobb idag. Det gick alldeles utmärkt. Imorgon kommer världen att förvånas över vår modiga portföljrevision för Wrigley's (ni vet, Extra och sånt). Att ingen har kommit på våra idéer tidigare är ett under... Ska avslöja hur vi tänker imorgon.

Nu ska jag iväg på Spinngala. Helt klart är att Nina och PR inte går så bra ihop. Vet inte vilka som tävlar, i vilka kategorier eller varför. Och nu är det för sent att ta reda på det. Måste bara hinna in på toaletten och sminka mig. Hoppas att ingen på festen genomskådar mig...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home