Friday, July 07, 2006

Nedräkningen

Nu är det verkligen semester. Jag har haft en härlig sista dag. Idag har jag på mig blå ballongkjol från H&M, ett lite ryskt linne med broderier, väska från Lush och mina otroligt söta kornblå espadrillos som jag köpte på en marknad i Cannes. Nä, jag skoja bara. Men det är det jag har på mig.

Jag åt lunch med Danne i Berzeli Park, för att slippa alla pussar och kramar på kontoret. Folk här ska inte ses på tre veckor, och de nästan gråter över det. Kul att de trivs på jobbet i alla fall.

Danne hade precis kommit tillbaks från Öland där han hade levt i någon sorts hiphopkollektiv i en vecka. Lät mycket soft. Själv är jag snart på väg ut till landet jag med (dock inte i kollektiv). Det känns som att bloggen kommer att ta ett uppehåll de närmsta tre veckorna, om det inte händer något alldeles otroligt spännande i skärgården.

Jag är lite bakis efter gårdagskvällens trip till F12 och Sturehof, så snart ska jag hem och sova lite innan vi tuffar över till Christian som har sommardrink i sin lägenhet. Tyvärr är det 452 grader ute, så det blir nog lite svettigt. Inte säker på om jag pallar att gå ut ikväll. Hmm, jag undrar om jag ska ta min vita klänning med rött mönster eller den svarta med skärp? Skoja bara igen.

Nu drar jag!
Ciao (skoja bara)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home