Tuesday, July 04, 2006

Oorganisation är inte charmigt

Ett exempel på hur kul det är att jobba på reklambyrå: Sedan en vecka tillbaka har jag haft det ärofyllda uppdraget att gå ut på stan och intervjua stackars männsikor inför en pitch vi ska har efter semestern. Det enda som behövdes var en videokamera, trisslotter och ett glatt humör. Men så fanns det ingen laddare till kameran. Den var nämligen hemma hos Andreas (?). Så varje dag den senaste veckan har jag väntat och väntat. Idag kom till slut Andreas fru (??) hit med laddaren. Så nu kan jag gå ut på stan. Hela byrån involverad. Mycket irritation. Hoppas för guds skull att pitchen går bra...

Världens längsta dag slutade i alla fall bra. Jag gick och tränade efter jobbet och sen gick jag och Micke ner till Petite på Östermalmstorg och drack varsitt glas Moët bara för att. Vid såna tillfällen älskar jag att bo i Stockholm när det är sommar och varmt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home