Sunday, March 25, 2007

Snusk-cola

Såg Coke Zero-filmen igen imorse, och lyckades kasta mig över papper och penna för att anteckna adressen (det här med film för att sälja sajt är tveksamt. Hur fasen ska man minnas adressen?) Här är sajten. Någon sorts prequal till den RIKTIGA sajten, alltså. Jag signade upp mig för nyhetsbrevet (trots att de envisades med att kalla mig för dude).

Förutom faktumet att en tjej med gigantiska bröst som helt omotiverat står i BH känns en smula ERK-anmälningsvänligt, tror jag att Coke överskattar hur spännande folk tycker att kampanjen är. En film som gör reklam för en sajt som gör reklam för en sajt som gör reklam för en produkt känns ganska långsökt.

Nej, jag är för trött för att vara resonabel. Det här är så dåligt att jag måste sluta dricka Coca Cola.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

herre jistanes. jag känner mig förolämpad. Om inte ERK, finns det inga nån lag om god smak som kan sätta stopp för denna gudsförgätna kampanj?

jag är fortfarande är trött och bitter efter 48h, med en hangover som bonus. Jag trodde inte att det kunde bli värre... ... en guldstjärna till den som introducerar året-om-julmust..

11:14 PM  
Anonymous Anonymous said...

Då kan ni ju glädja er åt att den numer är ERKanmäld. Okej för bruden i BH, vilket bara DET är så tröttsamt att man går i attackkoma- men de tilltalar ju även män som vore dessa helt jävla hjärndöda.

1:43 PM  

Post a Comment

<< Home